محل تبلیغات شما

بخش های مشتریان می خواهند که از طریق چه کانالی هایی به آنان دسترسی پیدا کنیم؟ هم اکنون چگونه به آنان دسترسی داریم؟ کانال های ما چگونه یکپارچه شده اند؟ ما چگونه آنها را با کار روزمره مشتریان هماهنگ می کنیم؟

فازهای کانال:

آگاهی، ارزیابی، خرید، تحویل و خدمات پس از فروش به مشتریان چگونه است؟

متاسفانه دفاتر اسناد رسمی حق هیچگونه تبلیغی ندارند و به گمانم جز تنها مشاغلی است که مسئول آن از لحظه ی ورود به دفترخانه بایستی چشم به درب بدوزد تا ارباب و رجوع و رزق و روزی حلال نصیب ش شود. اما در کشور ما راه های رسیدن به خدا زیاد است و می توان با واسطه گرانی همچون دفاتر املاک و بنگاه های خودرو و حتی اداره هایی نظیر شرکت گاز و بهداشت و نظام مهندسی و غیره این روزی را از دیگر همکاران زوال آورد و پرونده را به دفترخانه خود کشاند تا بلکه حق التحریر ماهانه را چند هزار تومانی بالاتر ببرند.

البته تنها در اسناد رهنی با تدبیر سازماندهی تحت عنوان سامانه تقسیم اسناد در پی برابری ارجاعات به تمامی دفاتر مهیا شده است.

تنها خدماتی که میتوان به ارباب و رجوع بعد از اتمام کار داد یک مورد است و آن هم زمانی که مراجعه میکند و اعلام مفقودی سند را میکند با احراز ذی سمت بودن، به جای تنظیم رونوشت که هزینه ای حدودا چهل هزار تومانی در بر دارد، برای او با کلی منت یک کپی برابر با اصل و یا اگر سند جدید باشد و شناسه یکتا داشته باشد با فشردن کلید کنترل+پی یک پرینت به دست او بدهیم.

 

شرکای کلیدی ما چه کسانی هستند؟چه منابع اصلی را از شریک مان بدست می آوریم؟

دلالان و واسطه گران بازار خودرو، مشاورین املاک و کارمند های کلیدی در بخش هایی که با ارباب و رجوع در تماس هستند و برای تکمیل مدارک آنان را مم به دادن تعهد های محضری و گواهی امضا می کنند.

متاسفانه همکاران ما برای جذب ارباب و رجوع و بالا بردن حق التحریر ماهیانه خویش به چنین افرادی روی می آورند.

 

پروژه بازارگردی در کانون سردفتران استان خراسان رضوی جهت خرید امتیاز آن

بوم کسب و کار- قسمت چهارم: ساختار هزینه و جریان درآمد

بوم کسب و کار- قسمت سوم: کانال توزیع و شرکای کلیدی

های ,رجوع ,ارباب ,دفاتر ,کلیدی ,کانال ,و رجوع ,ارباب و ,است و ,آنان دسترسی ,به دفترخانه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش ابتدایی