محل تبلیغات شما

بخش مشتریان:

برای چه کسانی ارزش آفرینی میکنیم؟

قبل از جواب به این سوال استاد عزیزم، جناب آقای پاکدلیان، از آخرین سندی که تنظیم کردیم برایتان مینویسم. سند وکالت فروش از موکلی که در عالم بیهوشی کامل انگشت بر سند وکالتی زد که بر باد دادن ثمره ی یک عمر تلاش ش بود. تلخ و ناگوار ولی از جنس حقیقت. سندی که وکیل بدو ورود به دفترخانه با صدای بلند و رسا گفت که به او قرص دادم و خواب ست. متن وکالتی که مبنی بر فروش تمام پلاک های ثبتی موکل در هر کجا و تحت هر عنوان، فروش سهام وی، برداشت از کلیه حسابهای موکل و در نهایت مجوز خروج از کشور به وکیل سند.

اینک با این خاطره می شود فهمید که سردفتر برای چه کسانی ارزش آفرینی میکند؟!!!!!!!!!

زیر پا گذاشتن انسانیت، اعتماد و خیانت، منجر به کشته شدن ارزشهای والای انسانی در وجود من شد.

 

مهمترین مشتریان ما چه کسانی هستند؟

به علت رفتار ناشایست سردفتر محترم با ارباب و رجوع اصولا طرف یک بار گذرش به دفترخانه ی ما بی افتد، بعید میدانم بار دوم هم بیاد مگر در موارد خاص و افراد خاص.

درب دفترخانه از هفت و ربع تا ساعت دو و ربع هر روز بازست و چشم به در میدوزیم تا کسی برای اولین و آخرین بار سندی برایمان بیاورد.

البته طرفین سندهای مورددار مشتری های پر و پا قرص این دفتر هستند.از وقتی که من بعنوان نماینده اداره ثبت در این دفترخانه حاضر شده ام این جور موارد هم به لطف خدا و حضور بازرسین محترم اداره کل ثبت اسناد و املاک به حداقل رسیده است.

پروژه بازارگردی در کانون سردفتران استان خراسان رضوی جهت خرید امتیاز آن

بوم کسب و کار- قسمت چهارم: ساختار هزینه و جریان درآمد

بوم کسب و کار- قسمت سوم: کانال توزیع و شرکای کلیدی

دفترخانه ,سندی ,بار ,سند ,کسانی ,ثبت ,چه کسانی ,و ربع ,به دفترخانه ,ارزش آفرینی ,سندی که

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها