محل تبلیغات شما

هر بخش از مشتریان انتظار برقراری و حفظ چه نوع رابطه ای را از ما دارند؟کدامیک از این رابطه ها برقرار شده است؟ این روابط چگونه با بقیه مدل کسب و کار ما عجیم می شوند؟چقدر هزینه بر هستند؟

در تنظیم اسناد انتقال قطعی و رهنی اموال غیرمنقول، اغلب مشتریان توقع دارند که با گواهی پایانکار شهرداری به تنظیم سند بپردازیم و از اخذ استعلام به شهرداری منطقه چشم پوشی کنیم و نهایتا با اصرار فراوان از سردفتر میخواهند که با تنظیم یک تعهد از این مورد عبور کنند و خریدار از همه جا بیخبر با دادن یک تعهد تمامی بدهی های احتمالی را به گردن میگیرد و دفترخانه هم با یک جمله در ذیل سند هیچگونه مسئولیتی را به عهده نمیگیرد.

در اسناد قطعی خودرو هم معمولا تقاضاهایی نظیر عدم اخذ عوارض خودرو می شود و با وعده های پوچ و توخالی که ان شاالله سند فلان مورد را هم نزد شما می آوریم سردفتر را وسوسه میکنند که چشم بر پرکردن این فیلد ببندند.

در اسناد وکالت فروش هم توقع مشتریان به سطح زیر پا گذاشتن دین و دنیای سردفتر در حد اعلی است.

در تنظیم سایر اسناد هم توقع تخفیف دارند که با طراحی سامانه های پرداخت آنی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این مورد هم منتفی است( البته راه های رسیدن به خدا زیاد است).

در صورتی که بخواهیم ارباب و رجوع را از خود راضی نگه داریم بایستی دنیا و آخرت خویش را زیر پا بگذاریم و قسمی که روز اول کاری به زبان خویش آورده ایم را به باد فراموشی بسپاریم.

اینجانب سردفتر/ دفتریار خداوند را شاهد اعمال خویش گرفته و سوگند یاد می کنم که قوانین و نظامات کشور ایران خاصه قوانین و نظامات مربوط به دفاتر اسناد رسمی را محترم شمرده در کمال بی طرفی و پاکدامنی به وظایف مرجوعه قیام و اقدام نمایم.

پروژه بازارگردی در کانون سردفتران استان خراسان رضوی جهت خرید امتیاز آن

بوم کسب و کار- قسمت چهارم: ساختار هزینه و جریان درآمد

بوم کسب و کار- قسمت سوم: کانال توزیع و شرکای کلیدی

اسناد ,هم ,های ,سردفتر ,تنظیم ,مشتریان ,را به ,که با ,از این ,هم توقع ,است در

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها